- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
lalabet_zsSl
Speel al sinds het voorjaar bij Lalabet en eerlijk gezegd had ik er weinig van verwacht. De lobby is gewoon dik in orde: zo’n 2500 tot 3000 games voor zover ik kan zien. Pragmatic Play, Play’n GO en NetEnt zie je overal terug, en de bekende namen zoals Book of Dead, Sweet Bonanza en Gates of Olympus vind je zonder zoeken.
Waar ik zelf het meeste hang is de live-sectie. Die tafels draaien op Evolution en dat is gewoon kwaliteit: mensen van vlees en bloed waarvan er een paar Nederlands praten, en natuurlijk Crazy Time voor de gekkigheid. Streams lopen soepel, ook op 4G in de trein.
Over de bonus: het is 100% tot 500 euro en 200 gratis spins, en er zijn 50 spins zonder storting. Je moet het 35 keer rondspelen, niks bijzonders dus, maar ook niet crimineel. Ik heb het rustig doorgelezen op de site zelf, meer daarover staat op [url=https://trustburn.com/reviews/lala-bets-nl]Lalabet Review app[/url] mocht je het willen nakijken. Registreren zelf duurt geen twee minuten en je kunt al vanaf 10 euro los.
iDEAL werkt gewoon, net als Visa, Mastercard, Skrill en Neteller, en crypto kan ook, Bitcoin en Litecoin. Mijn cashout bij Lalabet was na anderhalve dag binnen, behalve die ene keer, toen was het vier dagen. En dat is meteen mijn irritatiepuntje: het documentencheck-gedoe kostte tijd, daarna ging alles vlot.
De support is bereikbaar via live chat, vaak binnen vijf minuten iemand aan de lijn. Bij Lalabet werd ik netjes in het Nederlands geholpen, al moest ik een keer twee keer uitleggen wat ik bedoelde. Een aparte app hebben ze niet, maar de mobiele site werkt gewoon fijn en je kunt hem als snelkoppeling op je scherm zetten.
Qua licentie zit het bij Curacao, dus geen KSA-vergunning — dat moet je zelf afwegen. Ik heb er tot nu toe geen problemen mee gehad, maar ik speel dan ook met bedragen die ik kan missen.
-
AuthorPosts